Pitanja i odgovori

Ukoliko imate pitanje za nas koje nije odgovoreno na ovoj stranici, na dnu odaberite rubriku Kontakt i slobodno nam pošaljite upit.

Više

Narudžba

Kako mogu pronaći određeni artikl?

Proizvode možete razgledati u našoj rubrici Shop, a raspoređeni su u niz kategorija (ljudi, biljke, apstrakcija, moda i sl.).

Pristupite odgovarajućoj kategoriji pomoću izbornika na vrhu stranice Shop kako biste pregledali proizvode koje sadrži. Najčešće pri izboru artikla možete odabrati dimenzije, a ponekad i posebne specifičnosti pojedinog artikla (npr. boju). Možete koristiti i traku za pretraživanje koja se nalazi na vrhu stranice kako biste pronašli artikle.

Kako dodati artikl u košaricu i izvršiti narudžbu?

Odaberite artikl koji vas zanima i klikni na njega.
Nakon pregleda nekoliko fotografija i opisa artikla, izaberite veličinu, količinu (ili neku drugu specifičnost artikla ako je ima) i dodajte proizvod u košaricu klikom na istoimeno polje.
U nastavku možete nastaviti s odabirom drugih artikala ili pogledati svoju košaricu klikom na ikonicu košarice koja se nalazi na vrhu stranice s desne strane.
Ukoliko ste gotovi s narudžbom, kliknite na košaricu i nakon pregleda narudžbe kliknite – Plaćanje.
Ispunite potrebna polja vezana uz narudžbu (ime i prezime, e-mail, kućna adresa za dostavu i sl.) te na dnu kliknite Naručite.
Na e-mail ćete primiti potvrdu narudžbe, transakcijski broj banke na koji ćete uplatiti iznos narudžbe. Osim toga, stići će vam na e-mail i barkod za jednostavniju uplatu uz pomoć aplikacije vaše banke.
Nakon uplate slijedi izrada plakata i dostava na adresu.

Moram li se registrirati na stranici da bi naručio artikl?

Ne, ne morate se registrirati da bi birali i naručili artikle iz shopa.

Ipak, naša je preporuka da se registrirate jer na taj način nećete morati tijekom ponovne narudžbe ispunjavati osobne podatke (ime, adresu za dostavu, e-mail…) Osim toga, nakon što se registrirate, imate ćete na svom profilu kompletni pregled starih narudžbi ili listu želja u koju možete klikom na ikonu srce izabrati najdraže artikle iz našeg shopa.

Mogu li naručiti proizvod kao poklon?

Da! Naši plakati dolaze u elegantnom pakiranju (tubi), a tijekom narudžbe možete upisati ime i prezime i adresu osobe kojoj želite poslati plakat u vaše ime. Uz to, možete u napomeni napisati i čestitku koju ćemo tiskati na posebnom vizualu te priložiti plakatu kako bi osoba znala tko je poslao poklon.

Plaćanje

Na koji način mogu platiti narudžbu?

Kako naš obrt Hdizajn nije u sustavu PDV-a, plaćanje se vrši isključivo transakcijski. To znači da ćete nakon narudžbe dobiti e-mail s popisom artikala te broj računa banke na koji izvršavate uplatu. Nakon uplate plakat stiže na adresu koju ste naveli u narudžbi.

Još jednostavnije plaćanje barkodom

Nakon narudžbe, na vaš e-mail stiže račun koji između ostalog sadrži i barkod za jednostavnije plaćanje. Kao i primjerice svaki račun za režije, barkod je moguće skenirati u pošti ili banci, a račun koji smo vam poslali potrebno je isprintati prije odlaska u poštu ili banku.

Ukoliko imate mobilnu aplikaciju internet bankarstva, račun možete platiti u nekoliko sekundi. Izaberete novi fotonalog (plaćanje barkodom), kameru mobilnog uređaja usmjerite prema barkodu i platite.

Dostava

Koliko košta dostava?

Dostava je besplatna!

Kako se dostavlja narudžba?

Nakon plaćanja, narudžba se u nekoliko dana realizira dostavom na području Republike Hrvatske putem Hrvatske pošte. Nakon što pošaljemo pošiljku, na vaš e-mail stići će adresa za praćenje pošiljke i prijamni broj pošiljke kako bi u svakom trenutku znali gdje se pošiljka nalazi. Plakate šaljemo preporučeno na ime kupca ili na ime osobe koju ste naznačili u vašoj narudžbi.

Koje je područje obuhvaćeno dostavom?

Trenutno dostavljamo isključivo na području Republike Hrvatske.

Zatvori
Zatvori

Prijavi se

Zatvori

Košarica (0)

Košarica je prazna Nema proizvoda u košarici.