19. travnja 2022.

Hižica x hdizajn

Sara Domniku otvorila nam je vrata svoje Hižice te su tako naši posteri našli svoje mjesto uz bok s drugim zanimljivim brendovima i predmetima za uređenje doma u prekrasnom dućanu u središtu Pule

Nedavno nas je ugodno iznenadio jedan e-mail s ponudom suradnje. Sara Domniku otvorila nam je vrata svoje Hižice te su tako naši posteri našli svoje mjesto uz bok s drugim zanimljivim brendovima i predmetima za uređenje doma u prekrasnom dućanu u središtu Pule, u Veronskoj ulici 6. Pošto smo se tako spusili u lokalnu sredinu, u razgovoru sa Sarom dogovorili smo da posjetiteljima Hižice u Puli ponudimo nešto više od onoga što imamo na našem shopu – Sara je naše postere stavila u predivne okvire te tako omogućila kupcima da na licu mjesta imaju kompletan ukras za svoj dom ili odličan poklon za dragu osobu.

Više o samom projektu i suradnji porazgovarali smo sa Sarom…

Kako i kada je rođena ideja Hižice?

Prije desetak godina, Bernard (arhitekt) i ja (dizajner) odlučili smo osnovati Kumpaniju, tvrtku kroz koju ćemo zajedno raditi na projektima arhitekture i dizajna te smo otada odradili mnoge projekte projektiranja i dizajniranja interijera, što javnih što privatnih u kojima smo najviše voljeli one u kojima smo radili tzv. “total dizajn” od vizualnog identiteta, projektiranja prostora te do integriranja identiteta u sami prostor. Jedan od tih projekta je i projekt Hižice, kroz koji smo htjeli proširiti našu djelatnost i na maloprodaju, ali više razine i po pitanju usluge i ponude. Ideja je došla nekako spontano, ali se razvijala kroz dulji vremenski period. Kako veliki broj projekata odrađujemo u Puli, Istri i Kvarneru, osim ureda u Zagrebu željeli smo biti fizički prisutni i u našem rodnom gradu. Htjeli smo da to bude više od ureda, prostor koji će prezentirati čime se bavimo i što kreiramo te prostor u kojemu će naši posjetitelji moći posjetiti, saznati nešto novo, vidjeti nešto drugačije i ponijeti nešto  posebno sa sobom ukoliko to žele jer smo vidjeli da takvog mjesta u našem gradu nema, a da bi ga mi kao i mnogi Puljani, rado posjećivali. Na kraju je ispalo da će to biti naša Hižica, koja ima “žicu za svaku Hižu” i u kojoj možete naći posebne sitnice koje svaki prostor mogu pretvoriti u dom. Hižica je otvorena u prosincu 2018. godine.

Sara Domniku

Prilikom našeg upoznavanja i posjete Puli i Hižici oduševili smo se uređenjem interijera Vašeg dućana, brendinga Hižice i ponudom dizajnerskih predmeta koje nudite kupcima. Možete li nam predstaviti Vaš tim i tko je zadužen za što?

Za kopletan projekt uređenja zaduženi su naši arhitekti, Ana Visković i Bernard Domniku. Za odabir asortimana sam uglavnom zadužena ja što se tiče sitnijih stvari i dekoracija, dok ostatak tima odabire veće komade za svoje projekte i često isti završe i u dućanu. U međuvremenu se timu pridružio još jedan arhitekt, Matija Blašković.

Radi se o poslovnom prostoru u Puli, u Veronskoj ulici broj 6, na samom  početku pješačke zone u blizini pulske tržnice, na ruti kojom svakodnevno prolazi veliki broj ljudi. Sami prostor ima 20 metara kvadratnih, ali zbog svoje velike visine ima mnogo veći volumen i potencijal da se maksimalno iskoristi za novu namjenu. Željeli smo osmisliti prostor koji će istovremeno zadovoljiti funkciju i program, najbolje prezentirati čime se mi bavimo i napraviti prepoznatljiv potpis Hižice koristeći mogućnosti arhitekture i dizajna kao sredstva vizualnog komuniciranja.

U Hižici se mogu naći zanimljive dizajnerske stvari za uređenje interijera. Imate li više stranog ili domaćeg dizajna i kako birate partnere i stvari koje želite ponuditi Vašim kupcima?

Mislim da smo trenutno na 50/50. Iako su u početku prevladavali strani brendovi, s ponosom mogu reći da s godinama sve više prevladava hrvatski dizajn, što u namještaju, što u sitnijim stvarima. Asortiman biramo prije svega po principu odabira artiklala koji se i nama dopadaju, nešto što rado stavljamo u svoje projekte, a da je funkcionalno i lijepo. To je i smisao ovakvog tipa dućana, ljudi iz struke biraju ono što i sami koriste.­

Kako ste doznali za hdizajn postere i što za Vas znači ova naša suradnja?

Online, zapeli su mi za oko oglasi na društvenim mrežama. Jako mi se svidio dizajn i kad sam vidjela da je riječ o hrvatskom proizvodu – to je bilo to.

Hdizajn posteri u Hižici

Kakve su reakcije kupaca na hdizajn postere?

Kupci su oduševljeni, posebno većim formatima. Terra je trenutno najpopularniji poster kod nas, dok ga Lastavice prate u stopu.

Pula se sve više razvija kao turistička destinacija. Koji je omjer domaćih i stranih kupaca u Hižici i što kupuju domaći, a što stranci?

Ovisno o periodu godine, ljeti naravno prevladavaju strani kupci dok su ostatak godine domaći. Imamo jedan uži krug klijenata koji nam se redovno vraćaju i baš zbog njih se trudimo stalno imati nešto novo.

Koji su planovi za budućnost vezani uz Hižicu?

Ovo mi je najteže pitanje. Planovi su uvoditi što više hrvatskog dizajna, a u planu je i naš prvi samostalni produkt dizajn.

FOTOGRAFIJE: JASMINA&DAVOR
Zatvori
Prijavite se
Zatvori
Košarica (0)

Nema proizvoda u košarici Nema proizvoda u košarici